Natti natti

Det var ju inte den bästa film man sett om man säger så, väldigt långtråkig i början och sen var resten utav filmen halv bra. Skrattade väldigt mycket iallafall då alla vi tre var övertrötta, lyckades såklart spilla ut halva popcorn kartongen och läsk över min jacka, så typiskt mig! Ligger i sängen nu, orkade inte tvätta av mig sminket.. Sover aldrig med smink, då det förstör hyn väldigt mycket och tycker det är rätt ofräscht men i kväll får det bli ett undantag. Fick svar från jobbet som jag var på intervju på för ett litet tag sen om ni minns? De hittade en som var mer erfaren för jobbet. Men att jag var en utav de mest intressanta så det skulle spara mitt CV. Tråkigt, men uppskattar att de hörde av sig iallafall är ju många som är dåliga på det. I morgon väntar iallafall en ny dag med massa jobbsökande sen ska jag försöka få ordning på bloggen också, den ser ju förjävligt ut nu.. 

Sov gott sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0