Svar på fråga.

fick en fråga om vem som är min "bästa vän" och tänkte svara på den..
Alltså jag har många bra vänner, men Nadja är den personen som står mig närmst!
Hon kan mig som en öppen bok, hon känner mig nästan bättre än jag själv.
Hon ser på mig direkt när något inte stämmer, eller hör det på min röst när vi pratar i telefon. Nadja är en vän som alltid har ställt upp på mig, om jag skulle ringa till henne mitt i natten och vara borta i uppsala och fått fel på bilen så skulle hon utan tvekan komma och hämta mig oavsett om det var snöstorm eller inte. Nu har inte hon körkort, men det där var bara ett exempel haha. Hon vet min klädstil, min smak på killar och vilket godis jag vill ha i min godispåse. Hon vet exakt allt om mig, vi har nästan inga hemligheter för varandra. 
Nadja är en person som jag har väldigt roligt med, vi skrattar jämt när vi är med varandra! Vi har många gemensamma intressen och samma typ utav humor. Den här tjejen har ställt upp med så otroligt mycket för mig och det är jag henne evigt tacksam, och jag kommer alltid finnas där för henne med.
hoppas att du fick ett bra svar på din fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0