tågkrasch

De flesta känner säkert till det här.. men för er som inte vet så var det en ung städerska som kapade ett utav saltsjöbanans tåg i natt och körde rakt in i ett hus. Personerna som bodde i lägenheten skadades som tur inte då tåget körde in i köket/vardagsrummet. När han som bodde i lägenheten ringde polisen så trodde inte polisen på killen, men det skulle nog inte jag heller göra haha låter ju helt sjukt. Vart är världen på väg?
Lite komiskt att min pappa har varit med och byggt just dom där lägenheterna där de hände ;)

Kommentarer
Postat av: Sandy

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket :) !
millagronstrand.blogg.se

2013-01-15 @ 19:12:31
Postat av: Mia

Hej, det skulle vara gulligt om du kunde kika in på min blogg och kanske lämna en fråga i min frågestund :) kram

2013-01-15 @ 19:43:03
URL: http://telepathictwin.blogg.se
Postat av: Bisous Natasha

Omg that is awful ;(

2013-01-15 @ 20:34:06
URL: http://www.bisousnatasha.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0