8/6

hallååå! hur står det till? med mig är det bättre och nu ska jag se till att uppdatera er igen.
I lördags jobbade jag som sagt på dagen, sen på kvällen åkte jag på bilträff och race i Nynäshamn.
Och i går var de ju ett sånt sjukt fint väder! åkte till flatenbadet med Fredrik och några vänner till han å stekte i solen och bada. Sen på kvällen så åkte vi in till stan och tog en fika med Hernström på café 60.
Var en otroligt mysig dag/kväll igår, hoppas verkligen att vädret håller i sig. Gick me shorts hela kvällen, var liksom 21 grader vid elva/tolv tiden när jag kom hem..Underbart!

Har kommit efter med gymmet lite också :( måste dit efter jobbet idag, Ååångest!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0