dåligt löshår

Gud måste fixa till mitt hår!
Mitt löshår har blivit jätterisigt och äckligt, får panik!
Har inte ens haft det i en månad så är riktigt besviken på köpet. Visst ljust hår slits alltid mer då det är mer behandlat typ blekt osv men man känner att det är utblandat.
Lägger ner så många tusen lappar på mitt hår så de skrämmer mig haha. Önskar att jag aldrig började färga och förstöra mitt egna hår, då hade jag sluppit det här.
Men what to do ung och dum liksom, men ska iallafall ta ut mitt löshår innan jag åker utomlands. Det kommer förstöras så mycket i saltvattnet och då kommer ja få utbrott och typ klippa av de eller något hahaha.
Har kollat runt på lite olika frisörsalonger har hittat en som verkar jättebra men hemsidan har typ stängts ner nu?
Minns inte vilken gatan den låg på, var iallafall här inne i stan. Billig som tusan också, runt 3000 kr !
Men får se hur jag gör, vill inte vara kort hårig iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0