Sitter och väntar på att en film ska bli klar, vaknade runt tre tiden haha ångest!
Ska bara slappa hemma idag, så att jag har ork till att jobba med full energi den här veckan för sen går jag på semester WOOOPPPAAAAA!!!
Har varit lediga hela helgen, så otroligt skönt! Var på race både igår och i fredags.. sen umgicks jag dom senaste timmarna med Fredrik innan han åkte till Arlanda. Han har åkt till Turkiet i en vecka den lyckosten, men är ju inte alls långt kvar tills jag åker utomlands. ÄR SÅ SJUKT TAGGAD :D !
Tycker inte att det varit någon super värme här hemma, vissa dagar men på kvällarna så har det varit super kallt, inga sköna sommar kvällar liksom.. så de ska bli skönt att få känna på riktg värme och sen bara komma bort ifrån allt ett tag. Min kära vän Mikis har flyttat ner dit i 4 månader, man kanske kan mötas upp? om de inte är allt för långt bort. Skulle aldrig våga flytta utomlands så där helt själv tror jag, är för bekväm med allt jag har här hemma och skulle aldrig klara mig utan mina nära och kära.
Jaja nu ska jag slå på en film och bara slappa kanske slänger in ett inlägg senare, puss!
Min fina, kommer sakna dig
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0