.


*Jag har ångest flera dagar innan jag ska flyga, den börjar komma nu..
*Jag har gått ner fem kilo på bara några dagar, betyder bland annat att jag måste börja komma igång med gymmet nu! Skärpning.
*Tycker ett vädret har varit väldigt dåligt den här sommaren
* Jag känner känslor som jag aldrig trodde att jag skulle kunna känna igen
*Jag är sjukt kittlig under fötterna och ovanför höfterna = don't touch
* jag har väldigt mycket ärr och fula märken på min kropp då ja var väldigt orädd för att göra mig illa som liten och rätt vild haha
*längtar ihjääääl mig till magaluf
*Cyklade för första gången på år här om dagen, hade glömt bort hur kul det var haha :P
*jag ska bli faster för er som inte visste det, längtar så sjukt mycket!
*Jag kan fortfarande gå ner i spagat haha, testade här om veckan.. trodde verkligen inte att jag fortfarande kunde de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0