Full rulle

Hej där!
Ganska kass uppdatering, I know.
I lördags så var jag hemma hos backis med några vänner och grillade. Vi tänkte chillkröka lite men de var ingen som var sugen så blev cola och chips i stället. Var super mysigt, vi har så roligt utan alkohol ändå så de behövs inte alltid.

Igår så var jag hem till min bror och hans flickvän där även hennes lillebror var. Så åkte vi till Dalarö och tog en glass och mös i de fina vädret. Sen hjälpte jag Hernström att klippa gräset och göra snyggt på tomten.
Sen så kom ju min älskling hem från Turkiet igår, så hela kvällen spenderades med honom. Så himla underbart att han är hemma igen, dock så åker ju jag snart..
Fick super fina saker utav honom, visar dom i ett annat inlägg.
Idag gick jag upp klockan tio för att tvätta haha. Tre maskiner, fuuulllt med tvätt! Sen har jag storstädat hela rummet och tvättat upp löshåret och färgat ögonbrynen. Full fart! Mycket som måste fixas innan jag åker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0