Grattis !

hejsan!
Hoppas att det är bra med er, själv så mår jag helt ok.. var ut till grottorna igår kväll med några vänner och skulle klättra. Och det slutade inte helt så bra, klättrade upp för ett berg och skulle ställa mig upp och missade en fet sten så slog i huvudet rakt i stenen. Fick ganska så sköna bulor i hela skallen och var as nära på att ramla ner för berget kan jag säga och då hade jag inte suttit här idag. Hade tydligen börjat blöda också, så har sår i hela huvet..
Men trotts allt så gick det bra, åkte hem till mig med fredrik och kollade på tv innan vi gick och la oss.
Idag har jag hunnit varit och solat & vaxat benen sen käka vi middag med päronen..
 
Ska i väg till min barndomsvän beccis om ett tag på fika, hon fyller 20 år idag.
Helt sjukt vad snabbt tiden går, i 20 år har vi känt varandra.. Men nu är det lite brådis, kanske slänger in ett inlägg senare, puss!
Grattis fina du
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0