Resedokument 👍😀

Fick precis ett mail med våra sista resedokument, woho!
Idag är det exakt en vecka kvar, och i morgon är det sista arbetsdagen innan jag går på semester!!!
Helt sjukt vad man uppskattar sin semester på två veckor, jämfört med när man gick i skolan och hade tio veckor och typ gnällde över att de var för lite..
Men de är ju så när man kommit in i arbetslivet, man uppskattar verkligen varje lediga dag.
Ena semesterveckan kommer ju bli väldigt vild, massa party osv sen ska ja försöka hinna med Göteborg å Liseberg när jag kommer hem. Men dom dagarna innan jag åker ska jag försöka att bara koppla av och ta det lugnt. Min stressmage har kommit tillbaka, hugger i hela magen varje gång efter att jag ätit eller känner mig stressad. Fick ju medicin utskrivet för de för några månader sen, men slutade med den och nu verkar de kommit tillbaka? hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0