Saknar ridningen!

Är överlycklig, ska åka och kolla på två hästar på söndag med Nadja. Blir ingen egen häst utan medryttarhäst.. Det är två hästar som står i Haninge, perfekt!
Dock så har jag väääldigt fullt upp hela tiden, all min lediga tid ägnar jag till att tvätta,städa och gymma.. Sånt som jag inte har tid med när jag jobbar. Så frågan är hur ja ska hinna med att klämma in dagar till att rida också, hm. Men saknar ridningen så otroligt mycket. Gick ju på ett naturbruksgymnasium, så känns surt att ifrån att rida flera dagar i veckan till ingenting alls.. Önskar att jag hade ett jobb med samma tider varje dag!
saknar att pyssla med hästarna och stallet, rida med vänner och framförallt hoppningen!
Håller tummarna för att de kanske blir något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0