Skönt blåmärke

Hej på er.
Idag mår jag lite bättre, somnade dock ganska sent då jag vände på dygnet i helgen. Har fått något konstigt illa mående, vet inte om de beror på lite sömn, veckan? Eller om ja börjar bli sjuk.. tycker att jag mår illa jävligt ofta. Kanske borde kolla upp mitt blodsocker?
Aja what ever.. Ska fixa om mitt hår idag då flätorna lossnade, ska testa hårlim.. Aldrig använt det så har ingen aning om de är bra men har hört att de ska sitta bra. Sen ska jag hinna med att träna och sola också, fullt upp med andra ord.
Har fått ett stort blåmärke på vaden? Har inte slagit i något, för den där smällen skulle man känna. Tror att de kan vara något blodkärl som spruckit när jag pressat benen på gymmet haha. Kanske ska lugna ner mig lite?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0