Spårat

Godmorgon eller goddag kanske man säger nu?
Åh herregud vilken spårad kväll haha. Att våra krök alltid spårar ur, fattar inte?
Vi började iallafall med att dricka hemma hos Hernström.. Sen drog vi hem till min storebror och hans flickvän där även min andra brorsa var och hans polare.
Fortsatte dricka och sen vid tre gick vi till Statoil och åt korv haha. Sen gick vi hem till Hernström och tog en cider och de sluta me att vi somna vid halv fem haha.
Nu är vi på väg in till stan och ska köpa borttagningsmedel till limmet i mitt hår (löshåret).
Sen ska vi hem till backis och grilla i kväll, ska försöka ta de lugnt med alkoholen tänkte jag. Så att man inte får avsmak av alkohol innan man åker liksom.
Slänger in ett inlägg senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0