tillbaka!

Hej bloggen !
Nu är jag tillbaka, mår mycket bättre och vill komma igång med uppdateringen igen.
Som ni ser så har jag fixat lite på bloggen, men bara tillfälligt.. ska försöka fixa lite nya bilder, fast med bra kamera då haha. Gäller bara att min vän som brukar hjälpa mig har tid och även jag..
Har inte gjort något speciellt under tiden som ja inte uppdaterat, jobbat och umgåtts med vänner och legat på stranden när det har varit fint väder. Har kommit efter med gymmet lite också, tråkigt! Men har haft fullt upp och inte mått så bra som sagt.. Ska komma igång med de igen nästa vecka, får ju ångest!
Men nu vet ni hur det ligger till och att jag lever hehe :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0