Vattenpipa

Morsning korsning! 
Hade stängning på jobbet idag vilket innebär att man kommer hem sent och inte har så mycket tid kvar på kvällen till att göra något.. Hann inte gå till gymmet och velade om att ta en pw eller inte då de såg ut att börja regna. Men satte på mig träningskläderna och gick ut.. Tanke var att ta en joggningtur hem till backis där några andra vänner var som satt och rökte vp. Var ju år sen man gjorde de och det sällskapet är inte de lättaste att lämna haha. Så stannade såklart kvar  och det slutade med att jag fick skjuts hem, nog den sämsta pw jag gått haha. Jaja i morgon blir det gymmet iallafall. 
Nu ska jag sova, upp tidigt i morgon så godnatt och puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0