Bilder från i lördags

Godmorgon!
Jahapp då var det måndag igen.. Tycker att de känns som att veckorna rullar på as snabbt?
Hoppas ialf att dom här dagarna gör det, längtar till midsommar!
Antar att de flesta jobbar, förutom de som har sommarlov nu och de gör även jag.. Sitter på brödavdelningen så det är rätt lugnt. Gud vad trött jag var igår! Såg klart på filmen sen somna jag direkt..
I lördags så var jag hemma hos mikis som vi egentligen skulle till på fredagen.
Vi badade jacuzzi heeeela kvällen och kröka. Grabbarna drog vid tolv så då var de bara vi tjejer kvar. Satt och snacka om allt mellan himmel å jord, riktigt mysigt! Sen spåra de väl lite senare haha, smart att gå runt å flagga med svenska flaggan i jordbro haha!
Hade riktigt roligt, kanon kväll.
Var däremot inte lika roligt att gå upp efter tre timmars sömn till jobbet.. Så därför var jag en zombie igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0