Frulletime

Godmorgon!
Läget med er? Jag mår bra, är dock jäkligt trött. Gick och la mig tidigt igår, men känns som att jag aldrig riktigt får sova ut? Hur länge jag än sover så är det lika jobbigt att kliva upp ur sängen..
Tränade själv igår, Nadja var så seg hehe. Sprang bara på bandet, eller ja bara å bara.. Svettades som en gris och trodde att jag skulle ramla ihop när jag steg av bandet haha. Blev ett grymt pass, sen åkte jag hem och duscha och dega hemma hela kvällen. Såg klart på filmen igår, någon svensk drama film.. As dålig haha.
Sitter och äter frulle på jobbet nu, lååång arbetsdag framför mig. Sen tänkte jag åka hem och städa lite på rummet, ser förjävligt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0