Midsommar

Hej bloggen. Som ni kanske märkte så blev det ingen uppdatering igår, tog en paus från bloggandet då jag inte orkade tänka på det.. Tog en paus från allt och bara umgicks med mina nära å kära.
Hade i alla fall en toppen dag/kväll! Var till skansen på dagen med några vänner och hade picnick och dansa runt midsommarstången. Gjorde kransar, och chillkröka och innan vi gick hem tog vi en runda runt skansen och kollade på djuren haha. Var riktigt mysigt, proppat med folk och kanon väder!
Sen var det bara hem och packa om väskan och ta en dusch.. sen åkte vi till Mikis landställe ute vid flaten området. Grillade och spelade kort och blev en hel del alkohol!
Sen på kvällen så drog vi ner till bergen och badade. Mitt första dopp för i år, var inte så farligt kallt..ganska skönt. Fortsatte dricka lite där sen gick vi tillbaka till stugan igen och fortsatte dricka och spela spel haha.
Hade riktigt roligt,kom i säng ganska sent också..
Kom hem för ett tag sen, har precis tagit en dusch och gjort nudlar, mumms! Nu ska jag lägga mig ned i soffan och bara dega framför någon film, jobb står på schemat i morgon. Hoppas att alla hade en lyckad midsommar, puss!


Kommentarer
Postat av: Underbarabakverk

Om du skulle läsa en bakblogg, hade du helst velat läsa med tutorials på hur man gör bakverken eller att det bara var massa fina bilder att bläddra mellan?

2013-06-23 @ 12:04:08
URL: http://www.underbarabakverk.blogg.se
Postat av: Ida Bjelkert

Mys, kram på dig!

2013-06-23 @ 17:59:19
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0