galen natt/morgon

Hejsan !
hoppas att allt är bra med er, själv så mår jag inge vidare alls haha. Jobbade till klockan sex, sen på kvällen så åkte vi hem till Mp och satt och chillade och drack lite vin.. Jag och jossan blev rätt rastlösa och grabbarna somnade till någon film. Vi åkte i alla fall mot mig, var här vid halv sex.. sen gick vi ner till en sjö här vid mig och satt å babblade och fortsatte dricka sen mötte vi upp Alexandra. Drog ut på äventyr och roade oss haha 14 år igen? Vi hade i alla fall grymt roligt, var hos mig klockan halv nio i morse haha. Väckte hela huset och stod och åt "fyllekäk" medans de andra typ skulle äta frukost? haha. Sov till halv två, sen ringde fredrik och väckte mig, tur det annars hade jag aldrig kunnat somna i kväll! Följde med honom till centrum och åt lunch sen så skulle han klippa sig och kolla skor. Nu sitter jag nyduschad och helt död i soffan, fredrik är på väg hit igen med lite glass hehe världens bästa! Ska slå på en film, kommer säkert att somna till den.. tänker inte röra mig en meter utanför dörren idag! Kanske slänger in ett inlägg senare om jag inte har somnat.

(lugnet före stormen haha)


Haha piggtjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0