keep talking you're making me famous

Jag kanske inte borde bry mig, och jag brukar inte vara den som ödslar energi och tid på sånna människor som du/ni men det finns fan en gräns. Och det här är min blogg, där jag kan skriva av mig.
Jag är så trött på människor som er, jag säger inte att jag är perfekt men så som ni beter er, come on! Ni är inga småbarn längre så sluta fan att bete er som det! Så trött på allt skitsnack som går runt, på att ni snackar skit om den ena till den andra och sen tvärtom. Och sen låtsas ni som ingenting och spelar så jäkla gulliga och snälla..
Så trött på detta beteende, att ni inte skäms? och nej alla bryr sig inte, men jag gör det ! För nu har det fan gått för långt. Och jag tar inte skit från NÅGON, jag har inte respekt för någon som inte respekterar mig.. Ni bevisar bara hur omogna ni är och det är bara ni som förlorar på det här, ingen annan !
Dags att rensa "vänner"listan.. jag behöver ingen som spelar sig vara min vän, jag har mina riktiga och det räcker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0