Morgonmys

Godmorgon bloggen.
Idag är man inte den piggaste.. Blev inget vindrickande hemma hos Emilie utan vi drog på chillkrök hos hennes killkompis i stället. Var där rätt länge sen blev det fyllekäk på Vega Baren haha. Sen fick jag och Fredrik för oss att vi skulle bada men det blev inte av.
Var inte ett dugg trött när jag kom hem så låg och kollade på film till halv sex/sex i morse haha. Sen blev man väckt klockan nio, så har bara fått tre timmars sömn i natt typ.
Gjorde värsta mysfrullen, så härligt när man kan sitta ute och äta i fina vädret!
Är sjukt seg i hela kroppen och känner mig lite halft bakis, kan bara tänka mig hur ja kommer må senare idag.
Men jag lipar inte för det utan nu så ska jag ta mig till gymmet, jippi!.. Eller?! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0