my new dress

Varit i full fart hela dagen ! Klockan var ställd på nio, trotts att det är min lediga dag.. Åkte till gymmet och mötte upp Nadja. Körde ett grymt ben/rumpa pass, sen åt vi frukost på Statoil hehe.
Var och hämta ut min klänning också, ÄLSKAR DEN! Tyvärr så är den alldeles för kort, man ser liksom halva rumpan när jag går.. Var nära att skicka tillbaka den, men nu tror jag att det finns en lösning på det. Sätta en vit basic kjol precis under volangerna eller något? Vill ju så gärna ha den!
Nu gäller det bara att hitta en kjol i samma vita färg.. någon som vet var man kan köpa en sådan btw?
Nu väntar det storstädning, usch är så trött skulle helst bara vilja lägga mig ner i soffan och slå på en film.
Skulle egentligen ha åkt hem till Mikis för grillning och bad, men blev tyvärr inställt pga vädret och att en annan tjejkompis är sjuk. Jaja, kommer fler dagar :) frågan är bara vad man nu ska hitta på i kväll? Vill ju göra något med tanke på att jag jobbar på söndag och att de här är min lediga dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0