Nattbad

Godmorgon! Allt bra med er? Idag mår jag mycket bättre än vad ja gjorde igår.. Fick i mig en gammal keso *uhäääk* till lunch och mådde iallafall jätteilla, kunde inte ens åka till gymmet :( men sen mot kvällen så mådde jag bättre och blev rastlös. Så åkte till flaten med Hernström,Fredrik och Alexandra och nattbadade. Trodde att de skulle vara as kallt men var jätteskönt! Hoppade från hopptornet och var i flera gånger.. 
 
Nu ligger jag på soffan och ska röra mig mot bussen strax. Är en lång arbetsdag idag sen ska jag ta mig till gymmet. Har ångest för att ja inte kunde gå igår, plus att jag åt en glass :( haha.
Så idag blir det straff och gå en timme på bandet! hjäääälp.
Vet att min uppdatering är sådär, men måste klaga lite på er också.. Ni har blivit värdelösa på att kommentera! Blir mycket roligare att uppdatera om man får något tillbaka..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0