Stresssss

stressat hela kvällen, hela dagen har varit stressig!
Avfärgade håret, är lite gult här å där men de blir nog bra när jag lagt i en mörkare blond sen.
Sen har jag varit och handlat mat tills i morgon, efter det så var de bara raka vägen in till stan med Hernström för att hämta lite saker på hans jobb och sen skynda järnet till Ica maxi innan dom stängde.. Nu är jag på g hem och ska unna mig ett glas vin och bara koppla av.
Ganska dålig bild, men här är skorna jag köpte idag..as sköna!


Kommentarer
Postat av: johanna

fina bilder!

Kolla gärna in min blogg där jag skriver om förberedelserna inför min flytt till Kalifornien. 9 augusti smäller det! :D

2013-06-24 @ 16:30:04
URL: http://jafalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0