Trasig!

"God"morgon!
Länge sen jag mådde så här skit.. Känns som att min kropp ska lägga av när som. Ont i magen (veckan) träningsvärk i hela kroppen, mitt huvud känns som ett bowlingklot och hela jag skakar. Men som sagt om man dricker och sen vet att man jobbar dagen efter så får man skylla sig själv. Jag har nog lärt mig en läxa nu iallafall.. Eller? Haha
Körde ett as hårt pass på gymmet igår, var helt körd efter, sen vare bara att åka hem och duscha å byta om. Sen åkte ja och mötte upp Nicole så satt vi och prata och drack lite.. Sen drog ja på race med Fredrik och hans kompisar. Såg några repor så de var skoj!
Efter de så åkte vi hem till min storebror å hans polare och fortsatte dricka. När klockan var två så kände jag att de var dags att dra därifrån..
Jag har nog aldrig längtat så mycket efter min säng som jag gör nu!
Ångest, fan.
Två bilder från igår, på bilden där ja pussar brorsans flickvän på kinden ser man hur borta jag var.. Mina ögon är helt skeva haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0