bekännelser

jag kan inte åka någonstans utan musik! Måste ha med mitt headset vart jag än åker
jag är en väldigt envis människa
jag har två tatueringar, ska  göra en till över revbenen snart..AJ!
Jag tycker att det är fult när tjejer har för mycket ytliga muskler
jag pratar väldigt mycket i sömnen,nästan varje natt vaknar jag av att jag ligger och pratar haha
jag måste ha kaffe på morgonen,iallafall när jag jobbar.
Har skit dålig blodcirkulation,fryser hela tiden och mina händer är alltid iskalla även fast ja är inomhus, borde sluta röka
Är en riktig städmänniska,ligger det kläder på min stol i mitt rum tycker ja att de är stökigt..små städar hela tiden
jag har rökt i 6 år, funderar på att sluta haha
jag sover med duntäcke året runt,helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0