Bowling&dricka

Har varit en helt galet rolig kväll! Bowlat och druckit och hängt med så sköna människor och bara haft så grymt kul. Är ju som sagt ledig idag och i morgon så det här blev min helg, och då måste man ju utnyttja den huh? ;)
Var ju till läkaren tidigare idag också, var mycket värre än jag trodde.. Är inte knät det är fel på utan min fot. Är ju stelopererad sen en lång tid tillbaka pga av olycka. Och jag har inte varit på någon rehab..går tydligen med foten helt snett, något jag inte alls tänkt på utan hjärnan gör de automatiskt för att avblasta det onda i foten. Och när ja går med foten snett så har en sena i knät varit sträckt hela tiden, därav smärtan.. Så nu blir det sjukgymnast, fml säger jag bara! Men om ja inte tar tag i det här så kommer de gå riktigt illa dvs protes när jag är 40 om inte tidigare.
Jaja skönt att veta vad som var fel iallafall.. Men vi hörs mer i morgon, puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0