Det okända

Halloj! Den här dagen har varit riktigt seg, har känt mig dålig.. Mår typ illa i vågor och känner mig snurrig osv. Hoppas verkligen inte att jag börjar bli sjuk, det har jag varken lust eller tid med. Har spenderat kvällen framför " det okända" kollar alltid på det på måndagar. Tycker att alla ande program osv är så sjukt intressanta med tanke på att jag är övertygad om att de finns en annan sida. Tycker att Terry Evans är bäst han får alltid fram årtal och namn osv och han verkar vara mest trovärdig. Såg att de ska börja ett annat medium program den 19 mars, verkar också vara sjukt bra.
Nej nu tänkte jag sova så får man hoppas på att man mår bättre i morgon, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0