#dödtjej

hej på er, nu är jag tillbaka!
Var uppe redan vid halv sex i morse, hade öppning idag.. När jag kom hem så åkte jag och pappa och handla hem massa behövligt. Sen tog vi en promenad på 50 min i Rudan och gick lite spår. Var otroligt skönt,trots snöovädret, behövde prata av mig lite.
När jag kom hem blev det hemmaträning och laga lchf-bröd, den här gången ett annat slags bröd. Vet inte hur de smakar, de återstår att se i morgon. Har haft världens magvärk i två dagar nu, ska kolla upp de på lördag när jag är ledig.. Men nu i kväll så har ja känt mig riktigt dålig. Mår så sjukt illa, är verkligen spyfärdig så är bara att sova nu för min del. Jag har ju sån fobi för att kräkas, de är seriöst det VÄRSTA jag vet! Dör nästan hellre, nej men iallafall för stunden. Sen känner ja mig hängig och jättesonkad, kan ju vara brist på sömn? Vad vet jag. Nej nu är det dags att sova..
Men vi hörs i morgon fina ni, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0