Dra åt helvete och kom ALDIG mer tillbaka

Ni har bara bevisat hur omogna ni är. Ni kommer alltid vara på hyllan under alla andra, ni kan kämpa och klättra men ni faller alltid tillbaka till samma hylla igen. Ni anstränger er så mycket till att vara andra människor och det funkar ett tag men det håller sig inte i längden när folk egentligen inser vilka idioter ni är.
Jag är så glad över att saker och ting blev som det blev, allt har ju en mening huh? Jag trodde att jag hade allt jag behövde och var den lyckligaste personen i världen. Men nu har jag insett hur fel jag hade. Jag slipper allt tjafs varje dag, skit snack och all jävla drama. Jag slipper att må dåligt och vara ledsen konstant. Nu förtiden så skrattar jag som aldrig förr, jag är med personer som behandlar mig bra. Och jag känner mig för engångs skull hel. Jag behöver inte leva med oro och ångest, jag behöver bara bry mig om mig själv och personer som bryr sig om mig. Att välja bort er från mitt liv är det bästa jag gjort, klart att jag saknar er och aldrig kommer glömma våran tid och minnen. Men jag kommer aldrig heller glömma orsaken till att jag gick min egna väg.
Och nu har ni bevisat igen vilka ni är och de fick mig att aldrig ångra mitt val, patetiska nollor som alltid kommer att vara på hyllan under alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0