jobbajobba!

Halloj! Sitter på bussen på väg till jobbet, trots att jag gick och la mig klockan ett igår så är jag ganska pigg. Blev ju middag hemma hos Hernström igår, vi hade lika mysigt och kul som vanligt.
Tror jag åker hem och tar en promenad efter jobbet, om jag har kraft till det haha. Funderar på att köpa ett gymkort faktiskt, pappa och ena brorsan ska börja gymma tillsammans så kanske hookar på dom, får se. Kanske ska börja öppna några dagar i veckan nämligen och då slutar jag halv fyra så då har man ju tid, om jag har stängning så är jag inte hemma förens nio och då hinner man ju knappast.
Haha inte den vackraste bilden, skyller på att jag är morgontrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0