Kvällspromenad!

precis tagit en dusch och lagt mig i sängen. Böt om direkt ja kom hem och tog en promenad, fick sällskap utan jossan.. Var en isbit när jag kom hem asså, helt sjukt kallt ute. Och nu hade ja ändå vinterjackan, annars brukar jag promenera i min vår/höstjacka.
Är helt slut, från att vara arbetslös och bara sitta hemma i månader till att jobba som en galning och ha fullt upp hela tiden.. Det tar på krafterna ska ja säga! Är ledig i morgon, dock så blir det ingen sovmorgon då ja tänkte hinna med en promenad osv innan läkarbesöket.
Hoppas på bättre sömn i natt, godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Falken

Hej! Fin blogg du har.
Jag tänte fråga dig en sak..
Jag vill absolut inte göra dig ledsen eller återuppliva dåliga
minnen. Men vilka tjejer var det som fittade sig mot dig i skolan
förut?
Tror nämligen det är dags för pay-back, om du har intresse för det.

2013-03-14 @ 07:06:19
URL: http://www.nattstad.se/emmafalkback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0