Glad påsk!

God morgon på er. Fyy vad jag mår idag, sprängande huvudvärk och trött i hela kroppen!
Dom här två dagarna som jag har varit ledig har jag verkligen gått in för haha bäst att passa på liksom.
Var ute på amba igår kom hem vid fyra/fem, alla somnade på nattbussen så lyckades såklart missa min hållplats och nästa nattbuss tillbaka skulle ja få vänta i 20 min på så var bara att beställa en taxi.
Gick upp nio i morse och tog en dusch och sminkade mig halvt, skulle ju ha åkt till elmia idag men baksmällan tog över haha. Lite tråkigt, hade ju så gärna velat åka dit, klantigt att bli så full men what to dooo.
Vi hade sjukt roligt igår, kanske syns på bilden nedanför? haha verkligen vrickad natt
Påsk idag, de flesta har säkert ätit påsk lunch vid den här tiden och typ suttit och målat ägg osv haha.
Eftersom att det blev ändrade planer så åker jag hem till min faster på middag och äter, myyys! vet inte om jag stannar kvar över natten eller kommer hem ikväll, jobbar ju i morgon *suck*
Lägger upp bilder från gårdagen senare puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0