Resa

Precis tagit en dusch och nu ligger jag nerbäddad i sängen. Har varit hemma hos Hernström och kollat resor. Åh blir så taggad till sommaren, ska börja lägga undan cash nu när lönen kommer. Planen är ju magaluf som ni säkert hört tidigare? Nu har vi kollat upp semester veckor osv också, bäst att va i tid våren går ju sjukt snabbt och vips så är sommaren där ;) asså den där resan kommer bli så sjukt galen! Vi tillsammans i magaluf på en suparesa, åh lord haha! Som ja sa när ja var arbetslös att jag ville ha ett jobb och tjäna cash för att jag har så sjukt mycket jag vill göra.. Känns som att man kan börja bocka av på den lista snart, wiihoo!
Men nu tänkte jag faktiskt slagga, grymt trött och är en dag i morgon också..
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0