Tattoo

Jag har aldrig tidigare tyckt att det är snyggt med tjejer som har för mycket tatueringar, inte på killar heller typ.. Tyckte att det var snyggt om man hade någon, och inte för stor.. Men nu på senaste tiden så har jag typ ändrat mig? Älskar verkligen tatueringar, tycker de är så sjukt snyggt! Okej det finns ju en gräns, gillar inte tatueringar på halsen,ansiktet, och om man har över hela benen,magen osv.. Men typ en sleeve eller tatueringar som går i hop.
Jag har bara två styckna, men har planer på fler.. Förut så tänkte ja jämt så mycket på hur de skulle se ut när ja blev äldre och om ja skulle ångra mig osv. Men inte längre.. Nu ser ja bara kroppen som ett tomt papper. Man lever bara en gång, livet kan ta slut när som. Gör allt som får dig att må bra, lev som du vill fan vad jobbigt allt skulle va om man levde med ångest hela tiden. Om man ligger där på dödsbädden och ångrar allt man inte gjort liksom. Haha okej nu babblar ja bara känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0