trött & bakis

Godmorgon på er!
Hoppas att det är bra med er, själv så kan ja knappt gå! Har sån jäkla träningsvärk i mina ben så de är helt sjukt. Sen är jag bra slut i huvudet också efter gårdagen. Var ju till krogen med några killkompisar, var helt dött ute igår ! Men vi hade väl kul, alla var rätt packade och skildes åt olika håll rätt tidigt, kommer dock inte ihåg vad klockan var haha. Jag var till huvudsta och snurra ? Haha fråga mig inte varför.. Nu är jag iallafall på väg hem, skulle egentligen ridit idag men dom ja skulle rida med var inte så taggade för de, haha skönt för mig! Klagar inte heller över att ligga hemma hela dagen. Sätta på en film, duscha bort baksmällan och äta en god frukost, yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0