#work

Godmorgon på er!
Usch vad dåligt jag mådde igår, länge sen jag kände mig så där krasslig. Idag är det mycket bättre, får se hur jag känner mig i kväll. Gud vilket väder det är ute, är ju bara att hänga undan skinnjackan igen, är så otroligt less på snön nu! Kom lite sent till jobbet, pga ovädret också, det gör de ju bara att man hatar det ännu mer. Åker man kommunalt så är det förseningar och åker man bil så är det köer, man kanske borde skaffa sig en snöskoter?
Sitter på take away avdelningen idag, så otroligt skönt att få vila benen från cafét ett tag! Perfekt nu när man inte är på topp heller. Slutar rätt sent, blir nog hem och sova beroende på hur ja mår, annars hittar ja nog på något börjar rätt sent i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0