10 bekännelser

Innan jag kom in på hästlinjen så ville ja bli målare
Jag är ganska så kräsen utav mig när de gäller mat, något som kommit på senare tid.
jag saknar hästlivet så sjukt mycket! Om ja inte jobbade så mycket som ja gör hade jag lätt börjat rida igen! 
Bada var typ de bästa ja visste förut, nu har ja blivit värsta fegisen och badkrukan haha
Jag älskar att hålla på med smink och hår, tycker de är jättekul. 
Jag gör bort mig sjukt ofta och bjuder ganska mycket på mig själv :p 
jag är jättedåligt på att hålla i pengar, dom försvinner rätt snabbt! 
Jag hade en "baby-noja" för ett taseden haha. Och NEJ misstolka mig inte, jag ska inte ha barn nu.. Utan hade bara sug för det.
Jag kanske ska göra en förändring inom en snar framtid med mig själv, vad får ni dock inte veta förens om de blir av.
min dröm var att bli ridande polis förut.. Nu vet ja inte riktigt vad den är. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0