Bra söndag!

Blev en rätt snurrig kväll igår. Var ute på sommar, var inte där länge pga lite saker som hände.. Sen åkte ja tillbaka till handen för att emma skulle hem. Men vägrade åka hem, så åkte tillbaka till stan och drog till nype. Träffade massa gamla vänner så var kul! Kom hem rätt sent och idag har jag mått riktigt dåligt! var fortfarande full när jag vaknade haha. Åkte till centrum och handla morsdag present till mamma och bakiskäka, mat kan nog aldrig bli godare än när man är bakis eller full!
sen om min saknade storebror David hit som ja inte sett på hur länge som helst! Och min andra storebror och hans flickvän.. Har fikat och kollat film å ätit hemmalagad pizza, perfekt en sån tråkig och regning söndag! Nu ligger jag i sängen och ska slagga, inte blivit många timmars sömn den här helgen..
Älskade storebror David!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0