...

Jag ska sluta bry mig, tänker inte lägga ner energi på människor som bara skiter i en och kommer med otroliga bortförklaringar. Varför är det bara en person som ska jämt och ständigt ska kriga och bry sig?! Jag är en kämpare, men det handlar om att ge och ta.
Och det skrämmer mig att vissa människor aldrig växer upp, ser de inte de själva?  när hela världen har vänt de ryggen till så fortsätter de se andras problem..Ni kommer aldrig förändras och alltid leva kvar i samma gamla skal, jag tycker synd om er!
Jag har alltid varit en person som inte tar skit från någon om jag inte är värd det och det kommer jag stå fast vid.
Jag ler åt de som vill se mig falla, för de krossar dem.
Jag behöver inga människor som kommer och går som de vill och tror att det kan behandla en hur som helst. Komma tillbaka och be om ursäkt för sitt äckliga beteende som inte alls var "menat" när de gör allt medvetet. Ska du låtsas vara min vän, så kan du räkna med att du inte blir lång varig i mitt liv heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0