Gäsp

Godmorgon. Hoppas att eran morgon startat bra, själv så fick jag verkligen kämpa mig ur sängen i morse! Känns som att jag dygnat och typ festat en vecka i streck. Får kämpa med att hålla ögonen öppna, är öm i hela kroppen och gäspar varannan minut. Har nog aldrig varit så trött? Kom hem vid tolv i natt, hjälpte en vän med en sak ute på ingarö därför de blev så sent.  Det här jobbet tar verkligen på ens krafter också, skulle lätt kunna gå och lägga mig i allafall i tre dagar, gud så skönt! Är på jobbet nu som ni kanske förstår, slutar sent och har ett väldigt drygt pass sen efter jobbet så ska jag dra och sola. Sen tänker jag åka raka vägen hem till min säng hehe. Ha en bra dag allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0