Grr! :@

Har inte alls haft en bra morgon idag!
Började med att kolla kontot och såg att jag inte fått in min lön.. Va i helvete?! Hade fullt med planer inför helgen!! Tur att jag är snälla föräldrar som lägger ut åt en.. Men ändå så jäkla irriterande! Och har flera saker ja skulle göra i helgen som jag får ställa in nu.
Sen så ser jag på Facebook att dom har tänt eld på ett garage i handen. De garaget har jag flera vänner som parkerar i dagligen när de ska till jobbet. Som tur är så stod ingen utav mina vänner i det just igår. Men tänk alla andra som stod där.. Nu har det fan gått för långt! Igår tände dom eld på en skola precis vid mig, en restaurang i Skogås och flera bilar i jordbro och Tyresö. De har pågått bränder i flera dagar, snart brinner väl alla hus ner också och så slutar de med att alla få bo i tält i tyresta by. Så jäkla less på dessa idioter, nackskott är vad dom ska ha!
Sen när jag skulle gå till bussen fick ja springa runt i hela huset och leta efter mina hemmanycklar som var borta. Sen fick ja kuta till bussen, nära att jag missade den. Känner på mig att de kommer bli en helvetesdag på jobbet också, att allt går ut över gästerna osv.
Nog bäst att jag slutar detta inlägg nu, blir så dålig stämning i bloggen.
Jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0