Kärlek till er

Jag är så otroligt glad över att jag har er i mitt liv! Vi alla är så olika men ändå så lika. I erat sällskap så trivs ja som bäst. Vi har lika roligt varje gång vi ses, alla sjuka ideer vi får för oss och våran sjuka humor! Ni får mig alltid att skratta från hjärtat och mår man dåligt så får ni en alltid på bättre humör. Ni finns alltid där och ställer alltid upp om det är något. De är när man har svåra perioder i sitt liv som man oftast märker vilka vänner som faktiskt är ens riktiga vänner. Och det har ni gjort, och de kommer ja alltid vara tacksam över! 
Jag älskar er <3 

Kommentarer
Postat av: Herms

Åååh! Love yaaaah to :)

2013-05-28 @ 20:32:20
Postat av: Mikis

2013-05-28 @ 22:46:14
Postat av: Josan

Sötnos! Du är så bra! ❤

2013-05-29 @ 08:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0