Life is good

Var uppe redan vid nio (på min lediga dag) åt god frukost och taggade till gymmet. Hade redan grov träningsvärk innan vill inte veta hur ja kommer må i morgon! Efter gymmet så drog vi till solariumet med Nicole från mitt jobb. Körde på den "lyxigavarianten" som ska vara mycket bättre.. Man kan typ få som ansiktsduch, ändra kanal och koppla in sin egna iPod och skit... Men det var faktiskt super bra! Och sen köpte vi hårfärg, ska leka med både mitt och nadjas hår idag. Kommer nog få raka av hela barret eller köpa en peruk sen haha! 
jag tror att jag har bestämt mig för att köpa gymkort nu, blev så jäkla taggad på det nu när jag har någon som pushar mig också! 
Visar resultat på håret sen, om de blir bra haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0