Love Life,today!

I bland hatar du livet och i bland älskar du det, idag är en sån dag då jag älskar mitt liv! Jag har varit fast på botten en väldigt lång period men nu känns de som att de är på rätt spår igen. Och jag är sjukt taggad på livet, våren är här och man har hela sommaren framför sig. Visserligen så jobbar jag typ hela sommaren, men man har ju fortfarande sina två lediga dagar i veckan. och dom ska ja spendera till max!! Åh längtar efter dom varma sommarkvällarna, när man kan sitta i shorts och de är ljust dygnet runt. Grilla, bada och framförallt magaluf!! Längtar så att jag spricker nästan. Sen har jag min födelsedag och massa vänner som fyller tjugo de här året så blir nog ett festfyllt år! Känns som att jag har fått extra energi från något, är bara så sjukt taggad på livet just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0