#fiesta

God morgon! har inte haft tid alls för några inlägg, fullt upp både i fredags och igår..
Ifredags så var fredrik här så lagade vi tacos,sen drog vi ut på race med massa polare, var hemma vid tre och jobbade i igår så var helt död på jobbet. Och sen hade man inte tid för att åka hem och vila, utan åkte hem direkt efter jobbet och gjorde mig i ordning lite snabbt och sen var det bara raka vägen till brandbergen för att fira Alexandra. Sen var ja förbi ett krök i tungelsta också, kändes som att jag var överallt och ingenstans igår haha. Blev fyllekäk på vega baren och sen var de dags för hemgång. Sov dock inte hemma och har ingen aning om vilken tid ja kom i säng men sent var det. Hade i alla fall roligt i går, träffa massa polare som man inte umgås med så ofta så det kul. Nu är jag hemma och har tagit en dusch och skrubbat bort baksmällan, och nu ligger jag död i soffan. Vet inte om man ska parkera arslet här hela dan eller om jag hittar på något senare..återstår att se.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0