lyckad kväll/natt/morgon

God morgon eller vad man nu ska säga den här tiden.. Gush vilken kväll/natt/morgon haha! Som ni vet så var vi ett gäng hemma hos mig och grilla och krökade lite.. sen drog vi vidare hem till hernström vid halv tre. Satt där och kröka och roa oss, sen fick vi för oss att vi skulle på äventyr haha. Var länge sen jag skratta så mycket, vi hade så sjuuukt roligt! Sen vid fem så var alla ganska trötta förutom jag och jossan som fortsatte att dricka. Sen tog vi cykeln till Statoil och köpte lite frukost och fortsatte vårat lilla äventyr. Vi gick och la oss halv sju i morse, sov fyra pers på hernströms soffa, alla låg typ på varandra så min kropp är halft död idag. varit uppe i 24 timmar, sen blev vi väckta halv tio också för då var de dags att åka till skutan på familje helg. Kollade på när de tävla och mös i solen. Är ju fantastiskt väder ute, hade tänk att ta en PN men de har man ju inte så stor lust med när de är så fint väder ute. Kanske ska ta en tupplur i solen? Sömn behöver jag i alla fall då jag har en till kväll framför mig. Vi hade i alla fall sjukt roligt igår, riktigt spårad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0