Mitt allt

Min älskade pappa, min livsglädje och mitt liv! Du är den jag kommer till när jag har frågor om något, du är den som har lärt mig allt här i livet. Du är den enda personen som vet mina allra djupaste hemligheter. Du är den jag kommer till om det är något. Du är den första jag ringer när de är strul med något då jag vet att du alltid ställer upp som den underbara människa du är. Du är den jag skulle kunna offra mitt liv för. Den enda personen jag litar på till hundra procent. Du är den första jag kommer till när jag är ledsen, då du alltid får nig på benen igen. Du ä stjälet till att jag kämpat igenom mina tuffa perioder i livet. Du är den jag ser upp till,min pappa min hero här i livet. Och när du ledsen så gör det ont i mig, hela min värld rasar. När du behöver hjälp så kommer jag alltid ställa upp. Jag kommer alltid lyssna på dina problem och vara en del i dom. Jag trodde aldrig att man kunde få en sån kontakt som far och dotter.
Jag kommer andas med dig tills den dagen det säger stopp. Och jag kommer leva vidare med dig efter detta liv, det ska alltid vara du och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0