Nu är resan bokad!

tror att jag skulle varit hemma från jobbet idag, haft en riktig otursdag. Skar mig i fingret och tappade både glas och tallrik i golvet, hah lyckat.  Hernström kom hit efter jobbet så satt vi och glodde runt på lite resor. Mamma hade hittat en jättebra hemsida, så vi fick lite hjälp utav henne. Hittade ett super bra hotell, mitt i centrum i magaluf. 150 m från stranden och hotellet har allt du behöver plus lite till. Nu är resan bokad och i morgon betalar vi handpenning woohooo!! Den 25 juli drar vi dit palmerna bor, bara 84 dagar kvar, taggad som in i helvete!!!
Tog med min älskade kolapaj från jobbet som vi mumsa i oss och nu ligger jag i sängen och ska strax slagga. En jobbdag som väntar i morgon med, så godnatt sötisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0