Ta vara på tiden!

jag och en kollega pratade om studenten idag, fyfan va jag saknar den dagen! Det var lätt hittills den bästa dagen i mitt liv!! Och den dagen kommer man aldrig mer uppleva.. Jag saknar skolan, alla mina underbara vänner som ja träffa varje dag och hästarna! Stalltjänsterna som man alltid spårade på och sommarloven! Men när man väl gick där i skolan så var man så jäkla trött på det, man ville hellre inget annat än att komma ut i arbetslivet och man tog liksom inte vara på tiden. Minns vänner som sa till mig att jag skulle ta vara på tiden och man ba tjena, kan inte finnas något sämre än skolan.. Nu har jag varit i från skolan i ett år och jag saknar den så otroligt mycket. Jag kommer aldrig mer ha ett sommarlov, slita häcken av mig tills den dagen jag är 65 är de ja kommer få göra nu. Jag kommer säkert att byta jobb flera gånger, men ja kommer aldrig ha de så slappt som när jag gick i skolan. Det jag vill komma fram till är, ta vara på tiden, och njut av den till max! Åren går fortare än man tror! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0